Acto central do Día do Peón en Galicia

O vindeiro venres día 11 de novembro, a Fundación Ricardo Pérez e Verdes, o MELGA (museo Etnolúdico de Galicia) e Brinquedia (Rede do Xogo Tradicional), organizarán o Acto Central deste ano 2016, na súa edición XII ª, con motivo de “Polo San Martiño peóns ou camino”, dentro do V FESTIPOPEÓNS do concello de Ponteceso.

cartazpeonactocentral2016

A xornada lúdica e festiva iniciarase sobre as 10,00 h. e rematará sobre as 13,30 h. Durante a sesión matinal están programadas diferentes actividades como: concursos, talleres, exposicións, presentación da canción do peón e a mascota do evento e o máis importante lerase un Manifesto a cargo do escritor lucense XABIER P.DOCAMPO, autor do mesmo,  titulado “Ou peón do avó”. Devandito manifesto será lido ás 12,00 h. en todos os centros, tanto privados como públicos, de Galicia. Ao mesmo tempo tentarase “bailar” todas as máximas peonzas que posúan os alumnos/as  dos centros educativos. Nesta ocasión os centros convidados a realizar todas as actividades no MELGA correrán a cargo do CEIP Eduardo Pondal (Ponteceso) e o IES Ponteceso.

Desexamos que todos os amigos dos peonzas, trompos, perinolas e perindolas déanse cita nos patios das escolas  para escoitar o manifesto deste ano e poñerse a virar e virar as súas peonzas sen parar, nun acto tan cultural, formativo e educativo.

Descargar Programa