As entidades do Patrimonio lúdico galego reunense en Santiago de Compostela co Secretario Xeral de Cultura Anxo Lorenzo

Despois da reunión mantida a semana pasada con Marta Míguez, Secretaria Xeral para ou Deporte, e expoñéndolle todos aqueles puntos sobre a misión que debemos levar a cabo nos próximos  anos, para velar polos intereses do Patrimonio Lúdico e Inmaterial de Galicia, hoxe fomos recibidos (despois dunha reunión aprazada hai unha semana por motivos de axenda) polo Secretario Xeral de Cultura Anxo Lorenzo na sala de xuntas de San Caetano da Xunta de Galicia.

Estiveron presentes en dita cita as seguintes persoas e entidades: por parte do sector empresarial (ETNOGA) coa súa presidenta á fronte  Carmela Sánchez ; polo sector de Feiras e Exposicións (XOTRAMU), o seu presidente e secretario, José Lombardero e Kiko Darriba respectivamente; polas  Asociacións Galegas do Xogo e o Deporte Tradicional e popular (AGXPT) Paco Veiga; Zeltia Labraña (CMU), como representante do Conservatorio de Música da Universidade de Santiago de Compostela (música e danza tradicional) e  Ricardo Pérez e Verdes (MELGA),  representando ás fundacións e museos do xogo e o deporte tradicional. Nesta ocasión os portavoces foron Paco Veiga e Carmela Sánchez.

Os temas tratados nesta primeira visita de cortesía, foi para informar o Secretario   Xeral de Cultura, quen eramos, a quen representabamos e o que pretendiamos realizar con nosa  recentemente nada entidade. Despois da presentación pertinente de cada membro e antes de iniciar a reunión, fíxoselle entrega a Anxo Lorenzo, dun documento escrito cos devanditos  apartados e os puntos para tratar nesta primeira xornada. Fixemos fincapé na base de datos da nosa web de todos os nosos afiliados; presentóuselle varios logotipos da marca de Patrimonio Lúdico Galego para a súa definitiva selección e a súa lexislación específica; o secretario xeral propúxonos a posibilidade de estudar como Ben de Interese Cultural (BIC)  o Patrimonio Lúdico; que estaban a realizar un Plan Estratéxico de Cultura e que sen dubidalo consultaríannos respecto diso antes de que saíse á luz pública e brindóullenos a revista cultural da secretaría para informar e expoñer as invistigaciones que che leven na actualidade a termo e que teñan máximo interese sobre a temática do mundo dos xogos e os deportes tradicionais de Galicia.

A sesión, que tivo unha duración aproximadamente dunha hora, foi en grao sumo satisfactoria, afable e positiva, excelente vontade de apoio por parte do mandatario, gran interese polos temas tratados e sobre todo o firme convencemento de tratar a nosa temática lúdica a fondo polo interese do seu departamento para que non sexa, como ata o momento, o parente pobre da  cultura, augurándonos unha nova  orientación positiva á nosa causa.

En próximas datas,  a nosa entidade, está convocada  para reunirse cos Secretarios Xerais de Política Lingüística e de Educación, polo presidente do Consello de Cultura Galega, así como cos portavoces das catro partidos políticos máis representativos da Comunidade Autónoma de Galicia, para informarlles das nosas aspiracións e anhelos sobre o Patrimonio Lúdico Galego.