A Fundación Ricardo Pérez y Verdes e o Melga colaboran coa andaina “Coñece a Costa da Morte”

Ao redor de catrocentas persoas de diferentes idades, chegados de nove concellos da área de influencia como Finisterre, Vimianzo, Corme, Laxe, Malpica, Cabanas, Muxía, Camariña, etc. déronse cita no parking do Centro Cultural de Ponteceso, onde está situado o Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA), para dar a saída á Andaina “ Coñece a Costa da Morte”, que levaría a todos os senderistas desde o devandito lugar ata a praia de Balarés, cun percorrido aproximado de 12 quilómetros.

Despois de recibir a todos os convocados e darlles a benvida en nome do concello o técnico de Turismo Javier Couto, ademais de expoñer a organización da xornada matinal, tomou a palabra o director do MELGA, para relatar a todos os congregados na ampla chaira, o contido resumido das salas do museo, convidándolles a participar e coñecer as mesmas, aínda que o tempo dispoñible, menos que “un pase de modelos”, era moi escaso. Un a un “en ringleira” todos os senderistas foron pasando polas dúas salas do museo, parándose mínimamente por uns instantes para obter algunha imaxe gráfica das pezas expostas, realizar algunha pregunta ao director do museo sobre xoguetes, xogos ou deportes alí mostrados ou para dar o seu parecer sobre o visto aínda que fose fugazmente. Moitos deles, transmitiron que poñían cita pola súa pronta visita cun tempo adecuado, pois crían que, ao descoñecer devandito recinto, valía a pena en pasar unhas horas de asueto e entretemento no mesmo. Non só é isto, entre os camiñantes atopábanse algúns mestres e mestras e técnicos de turismo, servicios socias, de cultura, etc. e alí mesmo reservaron unha cita para os seus centros de ensino ou departamentos municipais para o mes de xuño, como excursión de fin de curso ou actividades anuais.

Como nota destacada entre os “ andarins” atopábase o delegado de La Voz de Galicia en Carballo, Xosé Ameixeiras onde, brevemente, departiu uns instantes co director do MELGA, sobre asuntos relacionados co bardo Eduardo Pondal, a Fundación e as grandes novidades expositivas do MELGA, pois non volvera ao mesmo, desde o día da súa inauguración facía xa catro anos. Tamén hai que destacar a colaboración e xestión do concello de Ponteceso, para que esta xornada tivese o seu inicio e recepción no MELGA e puidésese efectuar a visita, aínda que curta, antes enunciada.