A xunta directiva do COLEF de Galicia realiza a súa derradeira reunión ordinaria do ano e visita o Melga de Ponteceso

Segundo avanzabamos o venres pasado, onte sábado día 14 pola mañá, desprazáronse ao concello de Ponteceso para reunirse a xunta directiva do Ilustre Colexio Oficial de Licenciados en Educación Física e en Ciencias da Actividade Física e o Deporte de Galicia, na sala de exposicións e reunións do Centro Cultural, en horario de 10,30 h a 15,00 h.

A xunta ao completo estivo presidida polo seu Presidente Henrique Xoán Rodríguez Pampín e nesta ocasión, tamén foi convidado á mesma, o Presidente Xeral do Consello do Colexio Oficial de Licenciados de Educación Física e Ciencias da Actividade Física e o Deporte e profesor Titular da Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física (INEF-Galicia) da Universidade da Coruña Vicente Gambau y Pinasa.

Aínda que durante a sesión ordinaria tratáronse todos os puntos especificados na Orde do Día, o punto principal e fundamental da mesma foi sen dubidalo, “A elaboración dunha proposta de ordenación das actividades profesionais no ámbito das actividades físico-deportivas”. Devandito traballo, será presentado no estamentos públicos galegos do Parlamento da Xunta de Galicia e na Secretaría Xeral para o Deporte e a nivel nacional no Consello Superior de Deportes, para a súa definitiva aprobación e posta en marcha. Soamente faltan algúns flocos na proposta, pero pódese comentar, que o documento está finalizado para a súa presentación inmediata nos organismos públicos anteriormente devanditos.

Despois do xantar no restaurante “A Pesqueira” da Trabe- Ponteceso, todos os compoñentes, acompañados do noso director e anfitrión Ricardo Pérez e Verdes, desprazáronse de novo ao MELGA, para realizar unha visita guiada ao mesmo e presenciar as exposicións temporais de “Novos gravados sobre o mundo das peonzas” e “ As peonzas en América”, correspondentes ao VIII Festipopeóns-2019, que aínda se poden visitar ata o día 30, xa serán clausuradas devandito día. A continuación realizouse o percorrido guiado polas salas expositivas do museo, observando e lembrando, xa que todos eran profesionais da educación física e o deporte, exercendo e practicando moitos dos xogos presentados.

Foi unha velada extraordinaria de recordos universitarios, onde o interese de coñecementos primaba e a temática “cheirábase”  no ambiente. Finalmente Ricardo Pérez e Verdes, como presidente da Fundación e director do MELGA, e en nome do alcalde de Ponteceso Lois Caraballido, e do xerente da Fundación Eduardo Pondal José María Varela, fíxolles entrega duns obsequios de recordos pola súa estancia por estas terras pondalianas. Neste caso o museo tamén foi obsequiado polo COLEF-Galicia con outro recordo, pola gran acollida que lles dispensabamos. Proximamente xa se está pensando en repetir a experiencia pero neste caso coa maioría de todos os seus colexiados. Un día memorable.

Como anécdota, pola mañá sorpresivamente tivemos unha visita guiada dun grupo familiar de coruñeses e cameruneses que desprazamos pola zona, e vendo que o día non era moi apropiado, decidiron vir ao museo, aproveitando que nos atopabamos reunidos.