As entidades do Patrimonio Lúdico reúnense en Muimenta (Lugo) con motivo do X Encontro de Xogos Tradiciónais (Xotramu-18)

O sábado pasado con motivo do X Encontro de Xogos Tradicionais ( XOTRAMU-18), que levou a cabo no recinto Feiral Manuel Vila do municipio de Muimenta(Lugo), reuníronse os membros da confederación de Entidades do Patrimonio Lúdico de Galicia en Asemblea, para dilucidar e informar das diferentes cuestións pospostas na última reunión realizada en Lourenzá (Lugo), hai case un ano, como as novas reunións da nosa entidade coa Xunta de Galicia (as concellerías de Educación, de Cultura e de Deportes), así como co Consello de Cultura Galega, retomando asuntos pendentes da último entrevista levada a cabo coas concejeros e presidente respectivamente. Tamén se abordou a posible representación de Galicia en Europa, dalgún dos membros da nosa institución, á Asemblea Europea de Xogos Tradicionais, que se celebrará en Bruxelas, do 6 ao 8 de xullo, recaendo a representación no devandito acontecemento, a Fundación Ricardo Pérez e Verdes e o MELGA (Museo Etnolúdico de Galicia).

As actividades programadas, para todas as idades, do V Encontro de Xogos e Deportes Tradicionais, non faltaron a billarda cun Aberto da liga Nacional, unha gymcana de xogos tradicionais, campionato de brisca, papiroflexia, lanzamento do cesto, varios talleres sobre confección de xoguetes artesanais con elementos da natureza e moitas máis actuacións (mercadillo de xoguetes, exposicións,…)

Como feito novo desta edición debemos destacar, que todos os membros da Entidade do Patrimonio Lúdico de Galicia, puxéronse a disposición de todos os afeccionados, federados e público en xeral, nunha Mesa Redonda onde o tema central da mesma, levou como título “A importancia do xogo tradicional na cultura e na educación”. A participación foi masiva, demostrando os asistentes o gran interese que o xogo e o deporte tradicional ten nestes momentos na nosa sociedade galega. Hai que felicitar á organización do devandito evento, pola súa magnífica planificación, cuxa “alma pater” é José Lombardero, que desde hai unha década, leva o temón deste evento a máximo nivel internacional e aos seus colaboradores.