Deron comezo as visitas guiadas neste ano de 2022 e como anos anteriores o colexio coruñés Andaina pon inicio ás mesmas

Onte, primeiro día de abril, deron por iniciadas as visitas guiadas deste curso escolar no Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA) de Ponteceso e como non ía ser doutra forma, o colexio coruñés CPR Andaina Sociedade Cooperativa Galega, fixo a apertura da xornada primaveral. Nesta ocasión fixérono, por primeira vez, os alumnos e alumnas de 9 anos de 4º A de a ESO, nun número próximo á trintena. Devanditos discentes viñan acompañados das súas profesoras-titoras Vanessa García e Mabel Gautier que ademais era a coordinadora e representante do grupo. Tamén acompañou ao grupo a profesora en prácticas Nuria Cons.

Cunha duración que excedeu as tres horas de sesión teórico-práctica, tanto alumnos como profesoras, atenderon as explicacións que o guía lles ofrecía ademais de realizar os xogos e deportes tradicionais galegos que a dirección do museo así o ten programado. Un grupo moi interesado na materia, pola conta que lles ten, xa que o próximo trimestre o seu traballo de campo será sobre os xogos e deportes tradicionais no centro docente. Aínda que o tentaron en varias ocasións por bater algunha marca establecida nos diferentes xogos, non foi posible, pero estiveron preto de logralo. O concurso da visita foi gañadora  a nena Marta de 9 anos que levou a colección de buxainas, perinolas e buxainas que o museo ten como base de premiación.

Grupo de niños atendiendo a las explicaciones en el Museo Melga

Museo Melga.

Neste día de visita guiada, como o neno Andrés de 9 anos, cumpría anos, ademais de cantarlle o «Aniversario feliz», a dirección do museo tivo a ben, como recordo deste día e de cumpeanos, obsequiarlle cun xogo de «Pai-Nai-Fillo» (Tres en raia), con fichas de cristal de roca, para que comezase a practicar o xogo, para a súa próxima competición.

Despois da visita ao MELGA, toda a expedición desprazouse ao Monte Branco para coñecelo e seguidamente puxeron rumbo ao Piñeiral de Balarés, onde seguiron practicando moitos dos xogos que aprenderan durante a súa visita e xantaron para repoñer forzas da intensa xornada.