O Diputado provincial Xosé Regueira Varela recibíu no seu despacho ó Presidente da Fundación e Director do Melga na Diputación de A Coruña

O presidente da Fundación Ricardo Pérez e Verdes e director do MELGA (Museo Etnolúdico de Galicia), foi recibido no día de onte martes 26 de xullo, polo deputado de Cultura, Turismo e Patrimonio Histórico-Artístico Xosé Regueira Varela no seu despacho da Deputación da Coruña.

A visita levada a cabo, foi eminentemente de carácter protocolaria, pero ao mesmo tempo aproveitando a ocasión, comentóuselle das actividades que estamos a levar a cabo as nosas entidades, así como, o informarlle do noso proxecto estrela, sobre o acontecemento que teremos o próximo ano 2017, na cidade da Coruña e no municipio de Ponteceso coa Asemblea Europea, Congreso Internacional e o Festival de Xogos e Deportes Tradicionais como Patrimonio da Humanidade.

A nosa satisfacción foi máxima, ao comprobar o gran interese demostrado polo deputado desde o primeiro momento, xa que todas as nosas accións e a súa actuación política competencial corresponden a tres áreas como cultura, turismo e patrimonio, áreas inmensamente coincidentes coa nosa labor de difusión e divulgación, de promocionar e proxectar a Galicia, interna e externamente, desde as nosas institucións ao mundo.

O encontro foi en grao sumo proveitoso e frutífero, xa que nos fixo saber, o seu fervente compromiso de colaborar institucionalmente e persoalmente, apoiando todos os proxectos que desta índole preséntenselle, para que a “Cidade de Cristal” (A Coruña) e Galicia, sexa sempre un referente e o epicentro mundial turístico, cultural, patrimonial, lúdico e inmaterial, como na próxima cita do mes de xullo do 2017. Esperamos que entre todos os galegos podámolo lograr.