I Festival de Xogos e Deportes Tradicionáis Galegos en Ponteceso

O luns grande da Barquiña, el MELGA (Museo Etnolúdico de Galicia), la Fundación Ricardo Pérez y Verdes y la Comisión de Fiestas, organizarán la tercera actividad de dichas fiestas,  festas, co Primeiro Festival de Xogos e Deportes Tradicionais Galegos, patrocinada polo Concello de Ponteceso e a Deputación da Coruña. Dita sesión lúdico- práxica será situada na praza do Recheo da vila e comezará ás 17,30 h. da tarde.

Poderán participar todas aquelas persoas interesadas en entreterse e divertirche, cos nosos xogos e deportes máis populares e tradicionais do noso patrimonio inmaterial e cultural de Galicia. Cada xogo estará dirixido por monitores do museo, que expoñerán e dirixirán os mesmos cos seus regulamentos en man. Nesta actividade non será necesario inscribirse, xa que o que se pretende é, que todos os asistentes á mesma coñezan, practiquen, lembren e xoguen á maioría dos xogos e deportes galegos planificados para a devandita ocasión.

Desexamos que a praza do Recheo énchase dos nosos conveciños, asociacións, avós/ as, pai e nais, fillos/ as, netos/ as, amigos, veciños, etc. e que podamos ter un gran Festival de Todos para lembrar. Non esquecervos da cita: Recheo, luns 10 setiembre, hora 17,30 h., en Ponteceso. Non volo perdades! Seguro que será memorable.