Tarde museística en Ponteceso do IES P. Eusebio da Guarda de A Coruña

Despois dun xornada matinal polas nosas terras de Ponteceso, un grupo numeroso constituído, por máis de cento trinta alumnos/ as e profesoras/é do IES. P. Eusebio dá Garda da Coruña, visitando os lugares máis emblemáticos (Monte Branco, Ruta Pondaliana, Corme, etc.), pola tarde dedicaron a sesión para visitar os dous centros culturais de referencia que a vila posúe, en primeiro lugar a Fundación Eduardo Pondal e en segundo lugar o Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA).

O grupo formábano novos estudantes de primeiro de bacharelato entre os 15 e 16 anos, acompañados polo seu profesores/titores, entre os cales se atopaba o anterior director do IES. Ponteceso Manuel Varela e dun ex-alumno do director do MELGA Sebastián Celas, ademais de Ana Rey, Carme Edreira e Xulio Cuba coordinador do equipo de Normalización Lingüística do centro docente e organizador da xornada.

Aínda que con gran pesar, a sesión vespertina non foi o suficiente ao completo (polo tempo dispoñible) xa que ao grupo fíxoselles moi curta a estancia no museo, pois só púidose habilitar escasamente dunha hora para as dúas salas, sabendo que unha visita guiada xeral, ten unha duración aproximada de tres horas. Ao ser unha visita interactiva teórico-práctica, botouse de menos na parte práxica, que algúns xogos non puideron ser desenvolvelos con máis intensidade e temporalidade. Profesores/ as e alumnas/vos, aínda que moi cansados pola intensa actividade desenvolvido durante o día, comunicáronnos que fora espectacular todo o acontecido na xornada, destacando a nosa entidade, como un lugar de sabedoría e coñecemento da memoria histórico lúdica, deixando claro que pronto volverían de novo a visitarnos, iso si, a tempo completo e sen présas.