A Televisión de Galicia graba un programa no Melga

O martes día 07 de novembro, a Televisión de Galicia gravou un programa en directo, nas instalacións do Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA) do concello de Ponteceso, titulado “Galicia Viva”, sendo leste o segundo en emitirse. As diferentes conexións que se fixeron foron en primeiro lugar no exterior do campo de xogo, unha demostración e entrevista ao noso campión galego de tirabalas o pontecesán Carlos Andrade, que leva catro anos consecutivos, non deixándose arrebatar o título de vencedor.

Ao mesmo tempo realizouse unha pequena tirada do noso deporte tradicional da Chave, nesta ocasión só contamos coa da Coruña/Santiago e a de Ferrol, ambas as da provincia da Coruña. Xa no interior do museo, o director do centro explicou algúns dos xogos e deportes máis tradicionais e populares, concursando nalgúns momentos co entrevistador, como xogos da peonza, a estrela, o billar, as carreiras de tartarugas, o loio e finalmente o zurriagazo que co, finalizou a emisión do programa.

Debemos apuntar o agradecemento do MELGA a todas aquelas persoas maiores  e nenos/as de Ponteceso, que se brindaron a pasar un intre de lecer connosco e así poder facer visible o noso centro museístico.