Unha xornada extraordinaria no Día das Letras Galegas no MELGA de Ponteceso

Con motivo da celebración do Día das Letras Galegas na nosa Comunidade Autónoma, o Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA) abriu as súas portas para recibir a todas aquelas persoas, tanto da nosa comunidade como foráneos, que desexasen realizar unha visita guiada ou polo seu libre, as nosas instalacións museísticas.

En xornada matinal e vespertina, en horarios de 10:00 h. a 14:00 h. e 16:30 h. a 20:00 h., o museo viuse por momentos desbordado pola cantidade de persoas que se achegaron ao mesmo, tendo a oportunidade de forma gratuíta, gozar ao mesmo tempo dunha visita guiada de 11:00 h. a 14:00 h. dirixida polo noso director Ricardo Pérez e Verdes.

Existe unha gran satisfacción por parte da dirección do museo, así como do concello de Ponteceso, pola convocatoria realizada, que foi a mellor xornada (Letras Galega) dos oito anos que leva funcionando o MELGA. Unha xornada extraordinaria de récord e nunca mellor devandito, pois o mozo visitante Yago bateu o record do «xogo das casas», cunha puntuación de 70 puntos, pois facía uns anos que a marca se «atascara» nos 65 puntos.