Os fondos de Agader relanzan o Museo Etnolúdico de Ponteceso

Tanto o alcalde de Ponteceso, José Luis Fondo, como o director do proxecto, Ricardo Pérez e Verdes, son cautos á hora de avanzar novas datas sobre a apertura do Museo Etnolúdico de Galicia (Melga), pero si coincidiron onte en sinalar como unha gran noticia a decisión de Agader de achegar 111.197 euros para a súa posta en marcha, tal como recolleu o DOG o mércores.

«As pezas xa están aí, así que tan pronto se poida contratar a musealización, farémolo», explicou o rexedor precisando que esta axuda, xunto cos 10.000 euros do Concello, permitirá non só acondicionar as dúas salas que ocuparán as máis de 3.500 pezas da colección de Pérez e Verdes, senón tamén habilitar un espazo anexo ao Centro Cultural -a súa sede- para que os visitantes poidan practicar algúns dos xogos aos que estará consagrado o recinto. Fondo apuntou que confía en que o Melga será todo un éxito, posto que así o apuntan tanto as actividades puntuais desenvolvidas xa nos últimos meses como «as moitas chamadas recibidas non Concello interesándose pola súa apertura».

Pérez e Verdes abundou tamén nesta opinión ao destacar a boa acollida que tivo a presentación do museo que realizou o mes pasado na cidade italiana de Verona durante a celebración do Congreso Festival Internacional de Xogos Tradicionais Tocatí. Ademais, avanzou que a edición do 2013 desa cita celebrarase probablemente en Galicia e mostrou o seu desexo de que o Melga estea aberto para entón e que poida acoller algunhas das actividades paralelas da cita.

Este experto en deporte e xogos tradicionais e populares reiterou onte que a súa intención é que o Melga convértase nun centro interactivo e interxeracional e anunciou que, unha vez lograda o financiamento para a súa apertura, intensificará os labores de promoción e difusión. «Será algo único», concluíu.