Nova adquisición e visita guiada

O MELGA no seu obxectivo de manter sempre o seu carácter de amplitude dos seus fondos, adquiriu unha gran peza de exposición. Trátase dunha maqueta de avión xigante que o mércores día 3 de marzo, foi instalada no teito da segunda sala do recinto museístico. A través da excelente xestión levada a cabo por José Manuel Branco Aldariz, patrón da Fundación Ricardo Pérez e Verdes e a empresa O Corte Inglés, o Museo Etnolúdico de Galicia, conta desde estes momentos cunha magnífica obra, a cal poderán observar desde estes momentos, todos aquelas persoas que nos visiten.

O aeroplano mide uns tres (3) metros de longo e as ás estendidas uns catro (4) metros. O seu tren de aterraxe atópase despregado e o seu corpo está confeccionado en aluminio, o motor en aceiro e a hélice de madeira nobre. A peza está catalogada nos anos 70.

Os que se dispuxeron desta primicia foron os máis de cincuenta nenos/as e profesores/as de ensino primario do CPI Alcalde Xosé Pichel de Coristanco (A Coruña), que devandito día, en sesión matutina, realizaban unha visita guiada ao MELGA de tres horas e que foron os primeiros en ter a oportunidade de velo exposto no seu lugar definitivo.