Onte no Melga “A parlé en Français”

Como di o título da crónica, onte no MELGA “falouse en francés”, xa que un grupo, de aproximadamente corenta alumnos/ as, entre os 14 e 15 anos de idade de 3º da ESO., acompañados das súas profesoras/é Marc Vaissiére, Anne Despréaux e María Tanís do colexio de Fontenilles, poboación próxima a Toulouse e Mará José Barreiro profesora de francés do IES. Eusebio dá Garda da Coruña, visitaron o Museo Etnolúdico de Galicia( MELGA) por primeira vez, despois de oito anos realizando o intercambio franco-español, con motivo de perfeccionar o idioma e coñecer os nosos costumes e hábitos así como a zona da Costa da Morte e en especial o noso museo pontecesano.

onte no MELGA “falouse en francés

Despois de case catro horas de visita guiada matinal, tanto profesores/ as como alumnos/ as do veciño país, coñeceron de primeira man, prioritariamente os xogos e deportes tradicionais galegos, os españois e algúns do mundo. O director do MELGA, Ricardo Pérez e Verdes, explicou a todos os visitantes, para o seu coñecemento, os nomes dos xogos ou deportes tradicionais que tiñan no seu Francia natal, sorprendendo a moitos deles o gran descoñecemento que tiñan sobre os seus propios xogos. O enfoque final da segunda sala, foi sempre encamiñadas á historia dos xogos e deportes en Francia a través dos tempos, coñecendo os seus creadores ou inventores, anécdotas, etc. e finalmente todos realizaron unhas prácticas con xogos franceses e galegos eminentemente.

onte no MELGA “falouse en francés

Tanto algúns docentes e todos os discentes transmitiron ao guía do museo, a súa extraordinaria satisfacción de poder gozar dunha sorpresiva xornada cultural e lúdica excepcional, na súa planificación polas nosas terras galegas, esperando que en próximos intercambios, ter como cita obrigada a visita ao MELGA de Ponteceso. A todos os compoñentes do grupo levaron como recordo da súa visita os folletos turísticos de Ponteceso, dípticos do museo e algún pin do mesmo.

A continuación, antes do xantar, desprazáronse ao Monte Branco, Corme e Roncudo, deixando para a tarde Laxe, Dolmen de Dombate e Castro de Borneiro.

Unha xornada esgotadora, aínda que moi nova, intensa e proveitosa.