Os alumnos do CEIP Fernández LaTorre de A Coruña visitan por primeira vez o Melga de Ponteceso

Máis de cincuenta docentes do CEIP. Fernández Latorre de A Coruña, de 4º de primaria (9 anos) de educación infantil, achegáronse onte pola tarde a Ponteceso para realizar unha visita guiada ao MELGA (Museo Etnolúdico de Galicia) en compañía dos seus dous profesores titores Silvia Sánchez e Benjamín Prieto Ballestín que exercía de coordinador da actividade. Curiosamente devandito profesor exercera como docente na localidade pontecesana, mais de 10 anos, ata que se trasladou á Coruña para exercer a profesión educativa no devandito centro escolar presente.

Con moi pouco tempo dispoñible, aproximadamente unha hora e media, os estudantes tentaron captar todas as explicacións do guía do museo, así como exerceron practicamente xogos tradicionais unicamente da primeira sala. Como é de supoñer a segunda sala deixárona para tempos mellores. A todos o percorrido sóubolle a pouco, pero non dubidaron en regresar, ben de novo co centro ou coas súas familias e amigos. Os profesores, que descoñecían da existencia do MELGA, tamén foron da opinión que había que programar con máis tempo a visita, pois “había moito que escoitar, ver e practicar” e prometeron volver de novo prontamente.