Primeiro encontro de Lembranzas Lúdicas no Melga con persoas maiores do Concello de Ponteceso

A penúltima xornada deste sábado día 29, da Semana do V Aniversario da Fundación e o MELGA, iniciouse ás 11,00 h. ao unísono con dúas actividades antagónicas, por unha banda na sala de conferencias, o director do MELGA e presidente da Fundación, reuniu a un pequeno grupo de persoas maiores do concello de Ponteceso, e en especial da parroquia de Tella, que a través da conversación mantida con eles, falaron amplamente sobre os “Recordos Lúdicos”, por espazo de dúas horas, é dicir, sobre os xogos, xoguetes e espazos de entretementos, os xogos que máis pegada deixaron na súa vida, nomes dos xogos, regulamentos,etc.

O grupo formábano 12 persoas maiores entre os 65 e 84 anos, entre as cales había 10 homes e dúas mulleres. Aínda que estaban citados algúns mais para devandito encontro, todos desculpáronse a súa non asistencia, por problemas familiares, excursións e problemas de saúde nese momento. Aínda así, sendo leste o primeiro encontro, non estivo mal o cuorum, e sinalouse que nas sucesivas reunións que se van a convocar, seguro, serán moitas máis, sobre todo na parte feminina. Todo o comentado tomáronse apuntamentos correspondentes así como a gravación dun vídeo con todas as explicacións dadas polos participantes. Fantástico o encontro!.

A continuación, xa que varios dos asistentes non se achegaran ao museo desde a inauguración, Ricardo Pérez e Verdes acompañoulles para realizar un percorrido a través das salas do museo, facéndolles unha visita guiada “ express”, deixando para a seguinte reunión unha visita guiada en condicións totais.