Sexta e última visita guiada ao Melga do grupo de persoas maiores do Departamento de Servicios Sociáis do Concello de Oleiros (A Coruña)

Con medio centenar de persoas maiores da concellería de Servizos Sociais, damos por finalizadas as seis visitas guiadas programadas desde o mes de maio deste ano 2018, dentro do programa “Ven e descobre” que ten organizado o concello de Oleiros (A Coruña) pola Costa da Morte. Nesta sesión os compoñentes do grupo eran veciños do municipio de Oleiros e da parroquia de Perillo.

En total pasaron polo MELGA (Museo Etnolúdico de Galicia) de Ponteceso, 422 persoas maiores, cifra nada despreciable. Como anteriormente, os departamentos de cultura e deportes tamén nos visitaban no principio do ano, a cifra achégase ás 1.000 persoas en total. Pensando que o concello de Oleiros ten unha poboación de 5.000 habitantes nesa franxa de idade, en resumo podemos cifrar que un 20 % aproximadamente de oleirenses, pasaron polas instalacións do MELGA. Verdadeiramente extraordinario. Existen poucos pobos como este, que cos seus técnicos e os seus dirixentes políticos, seguen apostando intensamente polo coñecemento e orgullo da parte cultural, lúdica, artística, monumental, gastronómica e inmaterial do noso Patrimonio de Galicia. O noso parabén por ostentar a cota máis alta de visitantes ao museo pontecesán. Con isto, segundo comentarios dos visitantes, esta cifra aumentará, xa que nos aseguraron que prontamente, nestas vacacións de estío, repetirían visítaa pero nesta ocasión cos seus netos, abrigo, familiares e amigos.

A opinión xeneralizada de todos os membros e os seus monitores que nos acompañaron, sábado tras sábado, foi verdadeiramente moi gratificante e elocuentes, pois en moitas ocasións expuxeron a súa parecer, comentando que fora unha das mellores actividades programadas, dentro das innumerables xornadas realizadas polo concello durante este ano 2018.

Con esta última vinda ao museo, rematamos este mes de xuño de record, as visitas guiadas para grupos, continuando coas actividades dos campamentos urbanos de verán.