Visita ANPAS Costa da Morte

O vindeiro sábado, en sesión vespertina, día 2 do presente mes de abril, teñen pensado visitar o MELGA, sobre as 18,00 h. un grupo numeroso e heteroxéneo (nenos/as, novos, adultos e persoas maiores) da Federación de Anpas Costa da Morte, con motivo do I Camiño dous Faros Inclusivo.

A sesión museística terá unha duración aproximada de tres horas. Ademais da visita, os excursionistas aproveitarán a ocasión para realizar a segunda etapa do percorrido Monte Branco-Ponteceso, gozasen dunha ruta de petiscos, de concertos, das dunas, do dique, de sendeirismo e moitas máis actividades que farán , se o tempo acompaña, unha gran velada festiva e cultural.