Visita guiada do grupo numeroso EEI Barrionovo de Arteixo

Finalizando a semana intensa de visitantes escolares o Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA) do Concello de Ponteceso, hoxe, tivemos a oportunidade de acoller un gran grupo de alumnos / as da Escola infantil Barrionovo do Concello veciño de Arteixo (A Coruña), pero tamén moi heteroxéneo, porque non só foron acompañados os visitantes polas súas profesoras (organizados por Clotilde Barrio e José María Pousa), tamén foron acompañados polos seus pais/nais,avós/avoa, etc. Tamén estiveron algúns recéns nacidos e algunhas nais en xestación. Un grupo moi heteroxéneo, acadando uns cento cincuenta (150) visitantes, con idades que van dos 3 meses aos 65 anos.

Escola Infantil Barrionovo de Arteixo no Melga

Como se esperaba, tivemos que facer dous grupos diferentes por separado, xa que é a primeira vez que está ocurria. Mentras un grupo visitaba o Melga, outro trasladábase o municipio de Buño (Malpica-Coruña), para visitar e ver o Forno do Forte e, a continuación, os papeis eran trocados. Como sempre a visita foi moi curta, xa que un grupo entrou as 10,30 h. pola mañá eo segundo veu ás 12:30 h. En total, cada grupo estivo aproximadamente unhas dúas horas nas instalacións museísticas.

Un excelente día de excursión, festa e da vida familiar, como remate final de curso 2015-2016.