Celébrase o VIII Festipopeóns no Melga de Ponteceso

Aínda que cun pouco de atraso, o vindeiro sábado día 30 do presente mes de novembro-19 imos celebrar a VIII edición do FESTIPOPEÓNS no MELGA, ás 11,00 h. da mañá nas instalacións do Centro Cultural de Ponteceso.

Como sabedes, dita xornada debería celebrarse o día 11, como era preceptivo, por ser a festa de San Martiño, pero por problemas estruturais tivo que ser aprazada ata a data. Poderán inscribirse todos aquelas persoas que o desexen, e a súa participación será libre e gratuíta. Haberá concursos, exposicións e premios. Só fai falta traer a túa peonza e cordel, saber lanzala e a bailar, bailar e bailar a mesma.

Por tanto, se é o voso desexo, quedades convidados á devandita xornada monográfica sobre á festa patronal da peonza.  Non vos perdades esta nova edición que ten moitas novidades.