Continúan as visitas turísticas ao Melga unha semana despois das vacacións de Pascua

Sinceramente, é a primeira vez que nos ocorre nos preto dos dez anos da apertura do Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA) de Ponteceso, en que despois de finalizar as vacacións de Semana Santa, continúa o goteo de turistas visitantes que nos tivemos durante estes días. Pódese dicir, que foi unha semana intensa de moita afluencia de público, tanto de visitas guiadas, reservadas desde facía tempo, pero tamén de visitas por libre. Ocorreu que nalgúns instantes tivemos que pechar a cota, para poder desprazarse polas salas expositivas.

Os visitantes procedían da nosa comunidade autónoma, pero tamén sorpresivamente doutros lugares de España e doutros países. Destacamos xentes das Vascongadas, Castela a Mancha, Illas Baleares, Asturias e Madrid e de Portugal, Francia e Andorra.

Durante algunhas das visitas particulares ou libres, destacamos dúas circunstancias especiais, pois na primeira lográronse dúas record dos xogos de “a estrela“ e o das “casas”, da man de Martín Abeal de 8 anos e o seu pai José Ángel do municipio coruñés de Cambre, fixeron a marca de 22 puntos e 70 puntos respectivamente nos devanditos xogos e que para obter as devanditas proezas, dedicáronlle máis de dúas horas cada un para alcanzar a meta desexada.

A segunda circunstancia foi que Ricardo Pérez e Verdes tivo unha gran sorpresa ao recibir por primeira vez (pois non coñecía o museo) e despois de moito anos sen verse (20 anos), no MELGA a un ex – alumno da Facultade de Ciencias do deporte e a Educación Física da Coruña, Bruno Coira, acompañado da súa esposa Loreto González e as súas fillas Clara e Sara. Nestes momentos, ten unha empresa chamada The Well-Being LAB, na cal é adestrador persoal e responsable do control e xestión da mesma. Como curiosidade, puido comprobar e ver reflectida a súa figura atlética nos paneis dos expositores da primeira sala (Xogos e Deportes Tradicionais), que en moitas imaxes presentadas, aparece practicando devanditos xogos tradicionais, na súa época universitaria. Ademais, podemos dicir que Bruno foi un dos alumnos máis brillantes que tivo o noso director, segundo comenta.