Domingo lúdico no Melga coa saga familiar dos Álvarez de Sotomayor

Hai escasamente un mes a neta do pintor galego Fernando Álvarez de Sotomayor, Maya Álvarez de Sotomayor, visitaba por primeira vez, o MELGA de Ponteceso nunha visita sorpresa. Naquela ocasión non podendo realizar o percorrido ao completo das salas expositivas, ademais de unirse a un grupo de escolares para seguir as explicacións do guía, desde ese mesmo momento comunicoulle ao director do mesmo, que nun mes volvería visitar pero en condicións diferentes, é dicir, quería que toda a súa familia acompañásea ao devandito encontro museístico.

Meu dito meu feito. Onte domingo recibimos en xornada matinal, á saga familiar dos Álvarez Sotomayor e algúns dos seus amigos íntimos, comandados e recomendados por Maya eo seu esposo Hernán Cortés, pintor afamado e autor do novo retrato do Rey Felipe VI.

A xornada lúdico-cultural non faltaron as anécdotas, as informacións, reflexións, etc… sobre a temática dos xogos e deportes tradicionais, como Patrimonio Inmaterial da Humanidade. Con profusión e moito interese do que alí se trataba, a primeira sala se lle dou un tempo máximo para o seu desenvolvemento global, mentres que a segunda sala, a da historia cronolóxica dos xogos e deportes a través dos tempos, soamente púidose chegar ata a Idade Media. Polo gran interese dos visitantes por coñecer máis detalles da historia moderna e contemporánea, sen dúbida, un pouco esquecido polos grandes intelectuais, todos decidiron regresar de novo para completar a visita guiada ao MELGA na súa totalidade. A cita está prevista para o mes de outubro do presente ano 2019.

Domingo lúdico no Melga coa saga familiar dos Álvarez de Sotomayor

Aínda sendo un grupo moi heteroxéneo, persoas maiores, nenos/ as, adultos, novos, etc. ademais de varias comunidades autónomas de España e do Reino Unido, a sesión brillou dunha maneira inusitada, pois todos desexaban coñecer en profundidade unha temática que para moitos deles éralles descoñecida. O remate final de cada sala, como sempre, foi finalizada cunha práctica dalgún dos xogos tradicionais galegos, así como algún concurso de preguntas para obter os premios establecidos para os nenos e nenas do grupo.

Maya Álvarez de Sotomayor e Hernán Cortés Moreno asinaron no “ Libro de Ouro” do museo deixándonos unhas palabras para a posteridade:

Estamos fascinados coa visita ao MELGA e coas explicacións de Ricardo Pérez e Verdes. É unha marabilla ver un museo como este e esperamos volver seguir gozando con este festín lúdico, Co maior agarimo ao mellor director, historiador do museo do xoguete de Ponteceso. Agradecidos Hernán e Maya

Hai que destacar que durante a visita, tivemos a agradable e sorpresiva asistencia do alcalde de Ponteceso Lois G. Carballido, en compañía do seu fillo, que deu a benvida a todos os asistentes ao acto lúdico-cultural. Unha gran cita dominical.