El Melga sobrepasa las 200 visitas en Semana Santa

O MELGA vén de bater un novo récord de visitas nos últimos  anos. Así,  entre o sábado 8 e domingo 16 de abril, pasaron polo museo de Ponteceso un total de máis de 200 persoas. O bo tempo e as xornadas festivas contribuíron, sen ningunha dúbida, este incremento de visitas ao museo e á súa contorna. A maioría dos visitantes (turistas) foron particulares da zona e algúns doutras comunidades de España e do mundo e soamente recibimos un grupo novos da Cruz Vermella de Vimianzo que estaban a realizar o Campamento Urbano de Semana Santa. Os lugares de onde procedían os visitantes foron de Carballo;  A Coruña; Fene-Ferrol;  Malpica,  Santiago de Compostela,  Vigo, Arteixo, Camariñas, Corme, Betanzos. En canto a outras comunidades de España pasaron polas instalacións Vascongadas (Irún), Castela León (Ponferrada) e Asturias (Ribadesella) e doutros países un matrimonio de Allbania. Seguimos crecendo en visitas e abrigo observamos que o interese polo MELGA segue en aumento e que o “boca a boca” está a funcionar que dá xenio.