500 novas publicadas dende a súa inauguración. A prensa faise eco da intensa actividade desplegada polo Melga

Pasaron oito anos (2013) desde a inauguración do MELGA, e a pesar de estar máis de vinte meses a metade de rendemento debido ás restricións imposta pola pandemia, a institución alcanzou esta semana a cifra, nada desdeñable, do medio milleiro de informacións emitidas, as cales foron recollidas na súa totalidade pola prensa galega, contribuíndo a difundir o labor realizado polo Museo en prol da preservación e divulgación do patrimonio lúdico de Galicia.

Por iso a Fundación Ricardo Pérez e Verdes, á cal pertence o Museo Etnolúdico de Galicia, agradece aos medios de comunicación o apoio brindado, o cal foi decisivo para que o gran público coñeza a colección e historia das máis de 4.000 pezas exhibidas e participe nas actividades programadas, ademais de contribuír coas súas informacións á sustentabilidade e prestixio do mesmo, considerado hoxe en día un referente museístico dá evolución histórica dos xogos e deportes tradicionais.

Como recoñecemento á inestimable colaboración dos medios e o traballo dos xornalistas que os integran, a Fundación instituyó en 2019 os PREMIOS RODELA ao labor xornalístico, cuxa cerimonia de entrega trasládase ao 2022 a condición de que as restricións permítano e a pandemia evoluciona favorablemente.