A billarda protagonista das festas da Barquina de Ponteceso

Como último torneo da pretemporada da liga Nacional de Billarda, xa que mañá domingo día 11, dá inicio no concello de Arteixo a tempada 2022-23, de todos os “billardeiros e billardeiros” da zona Noroeste, déronse cita no campo de xogos exterior do Centro Cultural do Municipio, onde se sitúa o Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA), para dilucidar quen estaba en mellor estado de forma e así levar o gran premio absoluto masculino, feminino absoluto e o infantil, no seu XII edición deste Aberto de Ponteceso, sendo un clásico, con mais de 10 anos na súa costas.

A organización do evento correu a cargo de aa Fundación Ricardo Pérez e Verdes, o MELGA, o Concello de Ponteceso, Asociación Eventos de Ponteceso e Conferencia Noroeste de Billarda. A actividade estaba incluída dentro da programación que a Comisión de Festas da Barquiña programara. A xornada matinal foi de 11,30 a 14,30 h.

A billarda protagonista das festas da Barquina de Ponteceso

Cun día espléndido, nesta ocasión non tivemos a participación desexada, pois ao modificar a xornada do domingo para o sábado, moitos dos competidores non puideron asistir por problemas laborais. De todos os xeitos os participantes de achegaron á trintena, en total. Realizadas as series de clasificación para a final, os galardoados foron os seguintes: en categoría infantil en vencedor absoluto foi para o neno Valentín Pastoriza (Club Filloas), o subcampión e 3er clasificado quedaron desertos, ao non alcanzar os puntos necesarios para logar dito o cordón. En categoría absoluta feminina a indiscutible e sempre premiada foi para Mercedes Castro (Club APB), a subcampeonato para Maricarmen Bestilleiro (Club Filloas) e terceira clasificada foi Silvia Llobregat (Club Cochiqueiros). Na rama masculina o campión “o de sempre” foi para o Xosé Collazo (APB) con 9 podiums consecutivos, sendo esta praza o seu talismán; o subcampeonato foi para Enrique Linares (Club Campo dá Feira) e en terceiro lugar foise para José Cotelo (Club APB). O equipo campión absoluto levoullo a Asociación Popular de Billarda (APB) do veciño municipio de Arteixo. As poboacións representadas neste evento foron de Malpica, Laracha, Paiosaco, A Coruña, Laxe, Arteixo e Cerceda. Nesta ocasión non houbo ningún participante de Ponteceso nin doutras Confederación polo devandito anteriormente.

A billarda protagonista das festas da Barquina de Ponteceso

A xornada foi espectacular tanto pola nada desdeñable participación, polo día espléndido, polos espectadores, que foron abundantes, polos agasallos que a organización doou a todos os participantes e finalmente, finiquitamos a sesión cos nosos famosos “petiscos” abundantes e deliciosos da nosa terra pontecesá e para rematar a parte gastronómica, podía faltar un espectacular “xamón asado”, ofrecido por un dos participantes ao acto.

Como nota destacada tivemos a presenza de don Jesús Andrade, “Presidente e Billardeiro Honorable”, que aínda que cos seus problemas de mobilidade, estivo presente toda a xornada na súa cadeira de rodas e tivemos a honra de que nos fixese finalmente a entrega de todos os trofeos aos campións.