A Vicepresidenta da Fundación Ricardo Pérez y Verdes, gañadora do accésit do certame de textos teatráis Parábasis-Plaza do Arte, convocado pola Escola Superior de Arte Dramático de Extremadura (ESAD)

A vicepresidenta do Padroado da Fundación Ricardo Pérez e Verdes, xornalista, escritora e dramaturga galega Lola Roel, coa súa última obra “Cartas do eu ausente”, foi galardoada co Accésit do prestixioso VI Certame de Textos Teatrais Parábasis-Praza da arte, convocado pola Escola Superior de Arte Dramática de Estremadura ( ESAD) e as fundacións Tatiana Pérez de Guzmán o Bo e Mercedes Cales-Carlos Ballesteros, Museo Palacio dos Golfines de Abaixo e o Comité de Redacción da publicación Parábasis. O xurado estivo integrado por profesionais da actividade teatral e personalidades do mundo literario e escénico.

A obra premiada reflexiona sobre a identidade do Eu a través da relación epistolar que unha muller, con trastorno disociativo, mantén consigo mesma, seguindo as recomendacións do seu psiquiatra. O ser e non ser do personaxe central da obra divide o espazo escénico en dous hemisferios, recreando a complexidade da mente humana e o artificio ao que a protagonista se ve condena pola sociedade patriarcal na que vive.

A obra será publicada na revista-libro Parábasis, que edita a ESAD e a Editora Rexional Estremeña. Dita publicación combina nos seus dous centenares de páxinas artigos de investigación, crítica, creación e divulgación das artes escénicas. Segundo a tradición helenística, a parábasis alude ao momento da representación en que todos os membros do coro abandónano para dirixirse directamente ao público.

A entrega do premio terá lugar no Teatro Romano de Mérida, o 27 de marzo, durante a celebración do DÍA MUNDIAL DO TEATRO.

Parabén LOLA, polo éxito alcanzado.

A Fundación Ricardo Pérez e Verdes está Sempre coa Cultura !