As futuras pedagogas e mestras da Facultade de Ciencias da Educación da Universidad de Santiago de Compostela regresan ao Melga na súa cita anual

Unha corentena de alumnas de cuarto curso de Grao de Mestre e de Pedagoxía, de la Facultade de Ciencias de la Educación de la Universidade de Santiago de Compostela, achegáronse onte venres 18 por la tarde a Ponteceso, para realizar unha visita guiada lúdico-cultural ao Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA). Ao mando de la expedición, atopábanse el profesor de la materia de Experiencias e Recursos en Educación Social, ademais de ser el director de la Revista Galega de Educación e presidente de la Asociación Internacional de Investigación sobre Libros de Texto e Medios Educativos ( IARTEM), Jesús (SUSO) Rodríguez Rodríguez e la profesora Antía Cores de la materia Deseño e Elaboración de Materiais didácticos.

As visitantes despois de case dos horas percorrendo as salas do museo, nesta ocasión foi moito máis curta a mesma que o percorrido anterior, a xornada lles serviu para coñecer “in situ” os xogos antigos, modernos, populares, tradicionais, etc., a súa historia, a súa evolución, os creadores, os materiais, o espazo eo tempo, etc. para logo a posteriori formular unha unidade didáctica e un taller de confección de materiais da natureza, sobre os xogos e deportes tradicionais e modernos de la Humanidade.

Como curiosidade da sesión destacamos, que soamente había un mozo entre todas las mulleres do grupo, un licenciado de la Universidade Católica de Chile, Francisco Riveros, que na actualidade atópase preparando a súa tese doutoral naa facultade de Ciencias da Educación. O doutorando comunicounos, que se atopaba asombrado do MELGA de Ponteceso, pola cantidade de pezas existentes no mesmo, da taxonomía exquisita da distribución das vitrinas, e abrigo do enfoque que no mesmo ten, tanto no seu aspecto pedagóxico, didáctico, educativo e interactivo. Todas as futuras pedadogas e mestras, do mesmo xeito que o noso colega docente, saíron impresionados do recinto e do saber que entrañaba o propio museo no seu aspecto patrimonial lúdico e histórico.