Convivencia e intercambio de dous centros de Cee (A Coruña)

O venres primeiro de xuño, desprazáronse a Ponteceso preto dun centenar de alumnos e pais dos centros EEIP. dá Pereiriña e do CEIP.A Igrexia – Brens da localidade de CEE, para visitar o Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA). O grupo eran nenos e nenas de entre os 3 e os 8 anos de educación infantil, primeiro e segundo de primaria. Viñan todos acompañados cos seus profesores, o de Pereiriña coa súa directora á fronte Ana María Domínguez e o Igrexa de Brens polas profesoras-titoras do centro Pilar Alves e María Fernández que exercía como responsable do centro, ademais de moitos pais e nais dos centros anteriormente citados. Estes centros presentábanse no museo como a súa primeira visita guiada desde a nosa inauguración.

Podemos comentar que a experiencia foi positiva con respecto á convivencia e relación entre eles, xa que sendo do mesmo lugar apenas se coñecían, pero a parte negativa veu motivada pola constante dependencia dalgúns dos nenos cos seus pais e viceversa, que en moitos momentos interrompían a boa marcha das explicacións e o ritmo das mesmas. De todos os xeitos, o case tres horas de visita guiada, a participación de todos os nenos foi grande e entusiasta, sobre todo na parte práctica, como se planificou, como tamén por parte dalgúns (poucos) pais que decidiron unirse á práctica dos xogos tradicionais acompañando aos seus fillos ou fillas.