O Alcalde de Laxe (A Coruña) Jose Manuel Mouzo entre os visitantes ilustres ó Melga

O mércores pasado (31 de xuño-17), tivemos unha gran sorpresa e unha inmensa honra, ao recibir nas nosas instalacións do MELGA, ao alcalde-presidente do concello de Laxe-A Coruña, José Manuel Mouzo Castiñeira, que como un visitante mais, estivo presente durante as dúas horas que durou a visita guiada coa Escola de Nais e Pais do municipio laxense, cuxa actividade foi organizada pola concellería delegada de Servizos Sociais, emprego, igualdade e cultura, dentro do programa “Educar na conservación do Patrimonio Histórico”.

Escola de Nais e País do concello de Laxe – A Coruña)

Ademais de escoitar con interese e atención as explicacións do guía do museo, participou dunha maneira activa  en varios xogos tradicionais. Podemos resaltar que, posiblemente e sen adulacións, estamos ante o mellor tirador de “varapau” de Galicia e porque non de España ou do mundo. O director do MELGA, agradeceu persoalmente a súa deferencia coa entidade e finalmente fíxolle entrega do Libro de Ouro da entidade, para que asinase o mesmo, cunhas palabras.Escola de Nais e País do concello de Laxe – A Coruña) [/caption] Además de escuchar con interés y atención las explicaciones del guía del museo, participó de una manera activa  en varios juegos tradicionales. Podemos resaltar que, posiblemente y sin adulaciones, estamos ante el mejor tirador de “varapau” de Galicia y porque no de España o del mundo. El director del MELGA, agradeció personalmente su deferencia con la entidad y finalmente le hizo entrega del Libro de Oro de la entidad, para que firmara el mismo, con unas palabras.