O campamento urban da Asociación Deportivo Cultural As Mariñas del CEIP Valle-Inclán de A Coruña fiel á súa cita veraniega

Acompañados dos seus profesores Alba Sánchez, Diego Álvarez, Julia Ares e Lara Carballo, medio centenar de nenos e nenas, cuxas idades oscilaban entre os 9 e 14 anos, do campamento urbano das ANPA Valle-Inclán e da Asociación Deportivo Cultural As Mariñas do concello de Oleiros (A Coruña)  visitaron como o ano anterior, por estas datas, a súa visita matinal estival dentro das variadas actividades que realizan durante o campus quincenal da primeira quenda do mes de xullo. A falta de tempo, a sesión teórico-práctica non se puido levar a cabo na súa totalidade pero, o realizado foi intensamente gustoso e con moito  entusiasmo por parte de todos os campistas . Durante a mesma tentouse bater algún record das probas tradicionais pero nesta ocasión non puido ser.  Algúns asistentes, repetían por segunda vez a visita e outros o farían na próxima semana (mércores 12), pois dita data, estaba reservada e confirmada, para a segunda quenda de dita asociación deportiva-cultural.

Como nota destacable, temos que comentar que durante a visita guiada, incorporouse o matrimonio  formado por Xullo Mera e a súa esposa Sara Oliveira, membros da Universidade de Vigo, que non dubidaron en seguir co grupo todas as explicacións dadas aos mesmos. Finalizada a sesión co grupo, o director do MELGA continuou o percorrido con visítaa sorpresa e casual, xa que descoñecían que existise devandito museo na zona, clarificando todas aquelas dúbidas ou cuestións que lle eran solicitadas. Segundo palabras do matrimonio estaban convencidos que o MELGA será, sen dúbida, un referente cultural obrigado da Costa da Morte. A súa excelente impresión que lles causou  o museo, transmitíronnos, que sería levada á súa terra pontevedresa, para darlle divulgación entre todos os seus amigos e colegas universitarios, para que en caso de