O CEIP Arteixo únese ás visitas guiadas ao Melga por primeira vez

Nenos e nenas entre 7 e 8 anos de 2º e 3º de primaria da etapa infantil do CEIP. Arteixo, onte xoves 7 desprazáronse a Ponteceso para realizar, por primeira vez, unha visita guiada ao MELGA. Foi unha visita numerosa xa que alcanzaron os oitenta docentes, acompañados polos seus profesores Eva Rey, Amelia Mouzo, Ana Belén Martinez e Daniel Álvarez profesor de educación física que exercía de organizador do grupo. Durante toda a mañá visitaron as salas do museo, coñecendo a historia do mundo lúdico así como realizando prácticas sobre os diferentes xogos e deportes tradicionais de Galicia e doutros países. Aproveitando a súa estancia en Ponteceso a tarde dedicárona a coñecer os arredores do noso belo municipio ( Balarés, Monte Branco, etc.)

Outro fin de semana máis ao completo, o sábado día 9 pola mañá visitarannos por primeira vez a Asociación de ANPA CEIP: A Castelá de Aranga-A Coruña con máis de medio centenar de visitantes. E leste mesmo sábado pero pola tarde, por terceira vez, nestes últimos 20 días, as persoas maiores da consellería de Servizos Sociais do concello de Oleiros, que exceden as oitenta persoas.

O domingo día 10, os membros do MELGA e a Fundación desprazásense a Pontedeume (A Coruña) para intervir na “Ruta do Polbo”, cita anual, por estas datas, o día das bicicletas Clásicas, onde se concentran cantidade de cicloclásicos de toda a comarca ferrolá.

E finalmente o luns día 11, nas salas expositivas do MELGA, durante toda a mañá, gravarase un documental sobre cancións para nenos, co cantautor Luís Vallecillo e acompañados por cincuenta nenos do CEIP. Eduardo Pondal e os seus profesores, que exercerán de extras na devandita gravación.