O CEIP Fogar de Carballo por primeira vez nas nosas instalacións museísticas

Case unha década da inauguración do noso Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA), situado en Ponteceso, había un centro docente carballés, que nunca asistira a unha visita guiada e mira por onde, onte luns 27 de marzo-23, en xornada matinal, visitounos devandito centro: o CEIP. Fogar de Carballo. O municipio de Carballo é unha das poboacións de Galicia que máis representación escolar tivemos durante estes dez anos en canto visitas guiadas, e pódese dicir, que co Fogar completamos o círculo total, teniendo en cuenta que moitos deles repetiron, ano tras ano o seu achegamento anual ao MELGA.

O CEIP Fogar de Carballo por primeira vez nas nosas instalacións museísticas

O grupo correspondía a catro clases (A-B-C e D) de 2º curso de primaria, cuxa idade era a de 7 anos e en total alcanzaban case a centena de alumnos e alumnas do devandito centro escolar e todos eles, viñan acompañados dos seus profesores-titores José Antonio Vázquez, Ana Campos, Ángeles Trigo, María Monserrat Castro e Verónica Torres.

O CEIP Fogar de Carballo por primeira vez nas nosas instalacións museísticas

Como era a súa primeira experiencia no noso museo, o tempo que dispuxeran os organizadores era tremendamente curto e por tanto, a mesma foi un “visto e non visto”, aínda que si, gozaron moito dos xogos de exterior planificados, máis que os de interior. Tanto a profesora Manuela Vázquez que acompañou na sesión ao noso guía, comentaron que o grupo fora modélico na súa actitude, moi participativo e disciplinado. Cun pouco de máis de dúas horas, tanto profesores como alumnos, desexaban regresar de novo o máis pronto posible xa que lles entusiasmaba a “excursión”.