O compositor Luís Vallecillo González cede á Fundación Ricardo Pérez y Verdes e ao Museo Etnolúdico de Galicia (Melga) de Ponteceso o uso comercial da canción “Xogos populares”

O pasado día 6 do presente mes de abril de 2018, levouse a cabo a firma dun convenio entre dous partes, por unha banda o compositor, músico, titiriteiro, xograr, técnico en Animación Sociocultural e fundador da Compañía “A Xanela do MaxínLuís Vallecillo González e polo outro o presidente-director da Fundación Ricardo Pérez e Verdes e o Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA) de Ponteceso, respectivamente.

O devandito convenio consiste en que Don Luís Vallecillo, cede e autoriza os dereitos de utilización, explotación, ambientación musical, reprodución de uso exclusivo para vídeo e web promocional da canción da súa autoría co título de “ Xogos Populares” a Don Ricardo Pérez e Verdes como representante das dúas entidades anteriormente devanditas. O uso é totalmente de carácter comercial e exclusivo para o devandito fin promocionais co ámbito de identificación desa obra coa Fundación e o Museo (música corporativa para ese fin).

A duración deste convenio é anual, ata un máximo de cinco anos, sen necesidade de comunicación algunha por ambas as partes. É dicir, remata o convenio o 31 de marzo do 2023, con posibilidade de ser de novo renovable.

Luís Vallecillo, home multifacético onde os haxa, é un gran coñecido para moitos dos nosos escolares de Galicia, así como en circuítos en diferentes festivais en España, Europa e Sudamérica, pois a súa traxectoria está repleta de actuacións, sempre en galego, onde como produtor, autor, compositor, produce e interpreta as súas obras e pezas para monicreques, contacontos, teatro, etc. e que presenta co seu grupo, todas as súas creacións, en vivo e en directo ante os diferentes públicos da nosa comunidade, para espertar o interese polas diferentes expresións artísticas, abrigo musicais e teatrais.

Sen dúbida, é unha das cesións máis orixinais que a Fundación e o MELGA tiveron ata o momento, pois debido a iso, non descartamos que posiblemente na próxima reunión do Padroado, póidase aprobar por unanimidade de todos os membros, para que dita obra musical sexa o “himno” das nosas actividades lúdica-culturais a partir desta data. Informamos que a primeira presentación e actuación en sociedade, será introducida como fondo musical, na próxima curtametraxe que a Fundación e o museo teñen en mente publicitar en datas moi próximas.

Como di Luís na súa canción: “…. peonzas, billardas, rayuelas, aros, bolitas, roda, pelotas, zancos, corda, …tanto pais como avós,… coñecidos desde hai anos,… a todos eles xogan “. Simplemente: “Memoria Viva de Recordos”.