Terceira e derradeira visita ao Melga de este veran de este vrao-21 do Campamento “Un país de pintores e poetas” da Fundación Eduardo Pondal

Outro venres máis, con gran afluencia de público ao Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA) de Ponteceso, tanto de persoas particulares como de visita guiada. Despois dunha mañá intensa co grupo ceense da Asociación Prol Enfermos Mentais (APEM) e visitantes de diversas comunidades autónomas españolas e da nosa comunidade galega, pola tarde tivemos a mesma situación que pola mañá ou quizais superior.

Sobre as 17,00 h. deu comezo a visita guiada de dez membros do campamento “Un país de pintores e poetas” da Fundación Eduardo Pondal do O Couto (Ponteceso). Todos os campistas, cuxas idades se atopaban entre os 16 e 25 anos de idade, procedían de diferentes provincias españolas como Valladolid, A Rioxa, Conca, Salamanca, Navarra, Madrid e León e estiveron acompañados polo director do campamento, como nas outras dúas ocasións, de Rafael Quintiá coordinador da actividade. A sesión tivo unha duración de tres horas aproximadamente. Ao ser un grupo reducido, todos os visitantes participaron e repetiron con moito interese dos xogos tradicionais que se lles propoñían, ademais de escoitar atentamente as explicacións do guía do museo.

Tercera y última visita al Melga de este verano de este verano-21 del Campamento "Un país de pintores e poetas" de la Fundación Eduardo Pondal

Como eran de distintos lugares de España, tentouse facer unha análise comparativo dos xogos practicados, cos das súas rexións correspondentes. O resultado foi moi positivo. Os mozos visitantes finalmente exerceron a súa votación para seleccionar os tres mellores murais de azulexos sobre os Xogos e Deportes Tradicionais que temos expostos ao aire libre no campo de Xogos do Centro Cultural.

Como aspecto destacado da sesión vespertina foi, que durante a visita guiada, seguimos recibindo visitar particulares e ademais, estivemos acompañados de varias cámaras de televisión, para realizar unha reportaxe (imaxes e vídeo) sobre o MELGA. O encargo procedía do Asociación de Turismo da Costa da Morte ( CMAT). Aproveitando que nos atopabamos coa visita guiada, varios dos mozos alberguistas, foron os protagonistas dalgúns xogos aplicados na xornada. Seguramente a emisión será publicitada a partir do mes de outubro e aparecerá en todas as redes sociais.