Unha sensacional sesión dominical no Melga

Varios foron os motivos excepcionais do día de hoxe sobre o grupo que visitou o Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA). Primeiramente porque facía sete anos que non repetiran unha visita guiada (2017) ao museo; porque se celebrou nun domingo e devandito día o museo atópase pechado (horario de inverno) por descanso do persoal; porque foi o primeiro grupo “especial” que nos ha visitado neste iniciado ano 2023; por ser o último domingo de xaneiro; etc.

Unha sensacional sesión dominical no Melga

O grupo do programa UNIVERSODIVERSO conformábano 15 persoas con diversidade funcional (un deles en cadeira de rodas), na súa maioría homes (só unha muller), organizados pola empresa de servizos socias e de inclusión SENES CIT SL., que procedían da localidade coruñesa de Bergondo e viñan acompañados das profesoras Rosa Doldán, Noelia Barderas e Sabela Mariñas que exercía como representante do grupo.As idades dos visitantes atopábanse entre a pinza dos 25 aos 50 anos aproximadamente.

Con máis de dúas horas de percorrido polas dúas salas do museo, tanto usuarios como profesoras, escoitaron con máximo interese o que o guía lles comentaba, pero abrigo o que máis lles agradou a todos, foi a práctica adaptada que se fixo dentro das súas posibilidades. Dos xogos presentados na sesión (loio, o anel, o roncollo, o varapau, as bochas, a curuxa, etc.)  Todos participaron! aínda, sendo un grupo tan heteroxéneo, tanto en idade, como nas súas limitacións, non deixaron unha e outra vez de preguntar e preguntar sobre o alí exposto e non deixando pasar nin un momento de xogar, xogar e xogar. Ata lles pareceu corta a visita guiada!

Unha sensacional sesión dominical no Melga

Como curiosidade temos que comentar que a maioría dos participantes que asistiron á sesión lúdica, eran os mesmos que facía sete anos que nos visitaran. Algúns deles acordábanse da súa anterior visita, en cambio outros non. Para as profesoras, era a súa primeira vez e quedaron tan impresionadas, que deixaron como mostra da mesma unhas

“Moitas grazas polos teus ensinos; foi marabilloso”.