Un grupo de excursionistas de Donostia San Sebastián visitan o Melga

Un grupo de residentes da cidade de Donostia-San Sebastián, achegáronse onte domingo día 21 de agosto ao concello de Ponteceso, para facer unha visita guiada ao Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA) dentro das súas vacacións estivais á comunidade autónoma de Galicia, así como realizar varias excursións turísticas pola zona e gozar dos manxares que esta terra depáranos. O grupo constituíano persoas de diferentes estratos sociais como funcionarios do concello da devandita cidade, empresarios, directores de hoteis, educadores, mariños, etc.

A visita tivo unha duración aproximada de dúas horas e media, que chegou a pouco, escoitando detidamente as intervencións do director do museo, así como, a práctica de xogos tradicionais desenvolvidos nas salas do recinto cultural. En honra aos visitantes, por descontado, realizáronse diversos xogos e deportes de tradición vasca, analizando as diferenzas existentes entre os mesmos de ambas as comunidades.

Pasámolo xenial, aprendemos e lembramos moitos dos xogos. Sabiamos por referencias de amizades, que a visita ao MELGA valía a pena e que por iso reservaramos a visita desde facía un mes aproximadamente, para non quedar sen velo.  De todos os xeitos seremos tamén nós uns novos embaixadores deste orixinal e magnífico museo, para que todos os nosos amigos e familiares non deixen de visitarnos cando se acheguen de novo Galicia e especial a Ponteceso.

Un intercambio cultural e autonómico moi positivo e enriquecedor xa que, por ambas as partes, todos achegamos e fixemos unha análise comparativa popular sobre os xogos e deportes tradicionais das dúas rexións españolas tan hermanadas. Unha sesión lúdica moi interesante e enriquecedora.