Horario de veran para as visitas ao Melga

O Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA) anuncia que co inicio estival, desde o 15 de xuño ata o 15 se setiembre abrirá as súas portas, ampliando a todos os días da semana, para efectuar as visitas xerais e guiadas, grazas á vontade manifesta polo ser. Alcalde de Ponteceso Lois G. Carballido para que o noso museo, atópese na mesma franxa horaria que todos os museos da Costa da Morte.

O horario de verán establecido para o 2019 será o seguinte:

Aberto: Luns a Venres de 9.00 h a 14,00 h.

Sábados e domingos de 10,00 h. a 14,00 h.

Pechado: todas as tardes de luns a domingo.

O último pase dos visitantes ao museo será unha hora antes do peche do mesmo.

Haberá visitas guiadas os sábados e domingos de 11,00 a 13,00 h. a condición de que o grupo como mínimo fórmeno 20 persoas, ademais de solicitar cita previa con 15 días de antelación. Se non existise o número solicitado, varias persoas interesadas poden reunirse e conformar devandito grupo. Apúntense nunha lista de espera deixando o seu teléfono móbil e nós comunicarémoslle se hai ou non a visita guiada.