Inícianse as visitas guiadas escolares (20021-22) cun grupo numeroso de A Coruña

Na mañá de onte mércores día 27 do presente mes de outubro-21 visitaron en sesión matinal, o Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA) de Ponteceso, o primeiro grupo numeroso, do Colexio Internacional de Eiris SA. da Coruña. Compoñían a expedición preto de 60 alumnos/ as de 1º e 2º da ESO (6 e 7 anos), cos seus profesores titores Lucia Rodríguez, Silvia Crespo, Jorge Sánchez e María Rey que coordinaba a actividade.

Crendo por parte do centro escolar, que os nenos eran demasiados pequenos para estar moito tempo nun museo, pois só dispuxeran unha hora e media para a visita guiada e logo visitar algúns lugares do concello, isto último non foi posible xa que, a visita guiada prolongouse ata case as 3 horas, pois todos os nenos atopábanse moi felices e contentos, e os profesores visto o visto, tomaron a decisión de continuar nas salas do museo por mais tempo. Como o día era espléndido, o grupo gozou dun xantar campestre (aínda que lle recomendabamos o Piñeiral de Balarés), no campo de xogos exterior do Centro Cultural.

Polas restricións vixentes da pandemia, os compoñentes foron divididos en dous grupos de traballo, (1º ESO e 2º ESO), mentres uns realizaban xogos prácticos na sala II, o outro grupo seguían as indicacións do guía tanto teórica como practicamente na sala I, para despois rotar de sala. Preto de 25 xogos diferentes realizaron nesta ocasión. Os nenos Enma Angeriz de 7 anos e Marco Adoitar de 6 anos foron os gañadores da visita guiada, que nesta ocasión o premio correspondía a un xogo do tres en raia, que a dirección do museo fixo entrega dos mesmos.

Unha xornada moi especial, aínda que esta era a cuarta vez (con diferentes ciclos) que devandito centro docente achegouse a visitarnos durante estes últimos anos, leste foi moi reconfortante, xa que eran a súa primeira excursión do ano, atopábanse todos felices e ningún do grupo (alumnos/ as e profesoras/é) coñecían o MELGA. Só recibimos parabéns e desexaron volver pronto, aínda que “un día enteiro, mañá e tarde, para gozalo aínda aínda mais.”