O colexio coruñés Hijas de Cristo Rey regresa por segunda vez ao MELGA en menos dunha semana

Como a semana anterior a Semana Santa, o colexio privado coruñés de Hijas de Cristo Rey, situado na localidade do Carballo (Oleiros), visitounos por segunda vez no termo dunha semana, con outro grupo numeroso de 80 alumnos/as de 5º e 6º de primaria de infantil, cuxas idades comprendían os 10 e 11 anos de idade. Estes discentes viñan acompañados dos seus catro titores Nela González, Rocío Vázquez, Beatriz Martínez e Eugenio Dourado que exercía de coordinador xeral da actividade e casualmente fora alumno do noso director na Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física da Universidade da Coruña.

Con esta visita deuse por finalizada a participación dos 8 grupos que ten o centro docente de 5º e 6º do ciclo de primaria. Con algunha ausencia por enfermidade, podemos comentar que a totalidade destes cursos realizaron desta extraordinaria (segundo comentarios), «excursión cultural e lúdica» no Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA).

O desenvolvemento da visita fixouse, como a anterior, en dous subgrupos de 40 alumnos/as, realizando a visita de tres horas, conxuntamente nas dúas salas que dispón o museo. A continuación rotáronse as aulas, os que antes estaban na parte teórica pasaban á parte eminentemente práctica. A visita transcorreu dunha maneira satisfactoria e frutífera. Tanto para alumnos/as e profesoras era a súa primeira vez en visitarnos, a excepción do profesor Eugenio Dourado que era o seu segundo ano (2018). O comentario xeral que devandito centro, transmitiron, que en futuras vindas ao MELGA, propoñerían ao centro, que se fose posible, a visita fóra con menos cantidade de alumnos/ as por sesión, xa que desexaban participar moito mais da sesión, con menos xente.

Por fin! un alumno Jorge Sande Castro de 10 anos levou o premio concedido para o acertante do control realizado polo guía, pois como anécdota a destacar, durante o últimos oito anos de visitas guiadas, SEMPRE se levou «o gato ao auga» unha alumna.

Coma o tempo acompañou, todos os participantes, gozaron dun xantar campestre, no campo de xogos exterior do Centro Cultural e como «sobremesa» seguiron desenvolvendo aqueles xogos que coñeceran durante a visita. Sobre as 15:30 h. da tarde saíron en varios autobuses cara ao seu centro escolar oleirense.

Un grupo de alumnos del colegio hijas de cristo rey observan como dos compañeros compiten con palo, juego tradicional, en el museo melga de ponteceso