O Fórum Metropolitano coruñés clausura o seu final de campamento cunha visita guiada ao noso museo

Recibimos en xornada matinal, no Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA) situado no Centro Cultural do concello de Ponteceso, un numerosísimo grupo de campistas, o pasado venres día 22 do presente mes de xullo. Os compoñentes, comprendidos entre os 3 e os 12 anos de idade, procedían do Centro Fórum Metropolitano da Coruña. Viñan acompañados dos seus monitores Pablo Barreiro, Lorena Saavedra, Cristina Santamarína, Ana Bruquetas, Cristina Campos e Samuel Sánchez que coordinaba e representaba ao grupo e á empresa cambresa de Serviplustotal SL. O total de visitantes, entre campistas e monitores, ascendía a 164 persoas. Este ano 22 dita entidade bate o record de participantes nunha soa visita guiada ao MELGA.

Os grupos foron divididos en tres subgrupos: os pequenos (3 a 5 anos), os medianos (de 6 a 9 anos) e os maiores (de 10 a 12 anos). Os tres subgrupos, durante case unha hora en cada espazo, por rotación, pasaron todos polo campo exterior, a biblioteca e as salas do museo. No exterior realizáronse xogos e deportes galegos de transporte terrestre, lanzamentos de precisión, habilidade e forza, dirixidos devanditos xogos polos profesores do MELGA Myrella Ventura e Xabier Pérez. Na biblioteca realizouse un taller de confección de xoguetes (novidade nas visitas guiadas) a cargo da profesora Manuela Vázquez e finalmente nas salas do museo (parte teórica e práctica de xogos de interior) co noso director. Con máis alá das tres horas longas, tanto monitores como campistas, a sesión pareceulles curtísima, sobre todo o percorrido polas salas expositivas… e non lles faltaba razón! Xa que en toda a sesión houbo que comprimir a mesma a unha soa hora por cada lugar de traballo lúdico.

Niños y monitores del Fórum de a coruña sentados en las instalaciones del museo melga de ponteceso

A anécdota da sesión foi que a benvida a todos os visitantes deulla o noso alcalde de Ponteceso Lois García Carballido, quen ademais estivo acompañado pola concelleira de Educación, Bibliotecas, Patrimonio e Formación Maite Chouciño, onde Ricardo Pérez y Verdes agradeceu enormemente a ambos a dita visita sorpresiva e a súa presenza antes e durante a visita ao MELGA.

Outra das novidades acontecidas en dita sesión foi que os nenos e nenas do campamento viñan tamén acompañados por catro monitores internaciones en prácticas que procedían de Italia e Inglaterra. Os devanditos monitores, así nos comentan, quedaron impresionados polos coñecementos que sobre os xogos italianos e ingleses tiña o noso director, pois eles descoñecíanos totalmente. «Estamos nun pobo de Galicia (España) a miles de quilómetros dos nosos países e cidades e vimos descubrir e aprender os nosos xogos máis tradicionais en Ponteceso, Increible!», así comentaban e expresábanse un pouco atafegados polo feito.

Despois da visita guiada ao MELGA, todos os compoñentes desprazáronse ao Monte Blanco e a Balarés, coas súas viandas nas mochilas, para xantar no marco incomparable do gran piñeiral e seguir gozando da paraxe tan extraordinaria. Sobre as 16:00 horas o autobús partiu cara á Coruña.

Un grupo moi disciplinado e participativo, con ganas de regresar de novo cos seus familiares nos próximos meses estivais. Os monitores de igual maneira pero… sós ou coa familia exclusivamente, así se expresaban para expremer máis a todo o alí exposto, que era moito e excepcional.

Niños del Campamento Fórum Metropolitano A Coruña juegan en el Museo MELGA

Niños y monitores juegan en los exteriores del Museo Melga de Ponteceso