O Melga informa do novo horario de inverno 2021/22

O Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA) de Ponteceso, desexa comunicar a todos os posibles usuarios interesados en visitarnos, tanto para visitas guiadas ou particulares, que a tempada (15 de setiembre-21 ata o 15 de xuño-22) dará comezo cun NOVO HORARIO DE INVERNO.

O horario que se establecerá será o seguinte:

ABERTO:    LUNS a VENRES:                  de  09,00 h. a 14,00 h.

SÁBADOS E DOMINGOS:   de  10,00 h. a 14,00 h.

PECHADO: TODAS AS TARDES E FESTIVOS. (*)

Excepcionalmente, poderanse realizar visitas guiadas, a condición de que, solicítese unha CITA PREVIA con 15 días de antelación e o grupo sexa como mínimo de 15 persoas. De non chegar ao devandito número, poderán apuntarse nunha LISTA DE ESPERA, para formar o grupo esixido.

(*) En días festivos e en épocas especiais anuais (Semana Santa, Entroidos, Día das Letras Galegas, Día Nacional de Galicia, Constitución, …) o Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA), informará puntualmente a través da súa web, prensa, radio, redes sociais, etc.) as posibles modificacións que se establezan para devanditos días.

Se unha entidade, colexio, asociación, institución, etc. estivesen interesados en facer unha visita guiada en días que o museo estea pechado, deberán primeiramente consultar á secretaría do MELGA (Centro Cultural), se dita data, podería ser modificada ou adaptada ás súas necesidades.

Para maior información, dirixirse sempre aos teléfonos: 981.71.40.00 (Concello de Ponteceso); 981.71.54.42 (MELGA); 661.29.02.46 ou ao e-mail:  info@museomelga.com