Os fondos do Melga saen de Ponteceso para exponerse en A Coruña

Foron 72 pezas en total, que por primeira vez saen das vitrinas do Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA) para realizar unha Gran Exposición, neste caso, no Colexio Privado Internacional Eiris da Coruña, grazas ao convenio asinado entre a Fundación Ricardo e Pérez e Verdes e a Agrupación de Estanislao de Koska do centro bilingüe coruñés.

O motivo da devandita mostra foi o complementar os estudos deste cuadrimestre do alumnado, relacionados co tema do pasado, desde as avances técnicos, os transportes, os labores e profesións, etc…. e por suposto os xogos e deportes na antigüidade, desde a prehistoria ata o mundo romano. Non faltaron os xogos de taboleiro do senet exipcio, o Real xogo de Ur de mesopotámicos, os diábolos e o dominou de pedra chineses, as petecas ou indiacas precolombinas, o balero e cunitas de gato prehistóricos, os trompos e a petheia gregos, as pompas de xabón e as casiñas de boneca romanas, etc…

Unha exposición que visitaron máis de mil persoas xa que ademais de todo o alumnado de primaria e secundaria, uníronse a maioría de pais, nais, avós e avoas,… pois devandito día había portas abertas para as familias, como final de ano para felicitar as festas e desexar un novo ano moi proveitoso. A mostra estará aberta ata o día 22 cando os escolares comecen as súas merecidas vacacións.

Como complemento á Exposición, o museo tamén colaborou cun Festival de Xogos e Deportes Tradicionais Galegos, onde a práctica do xogo da estrela, a recollida de mazarocas, a pesca, o zurriagazo, a ra, etc. fixeron as delicias dos moitos asistentes que abarrotaban o ximnasio do colexio. Nenos, nenas, pais, nais, avós e avoas retáronse nos devanditos xogos cun entusiasmo e pracer desbordante, remitíndose a tempos pasados da súa infancia. O espazo quedou moi reducido, pola gran cantidade de persoas que desexaban exercitarse e recrearse en familia, nun día tan especial festivo colexial. A experiencia foi inmensamente gratificante.