Outra vez Vimianzo visita as nosas instalacións museísticas

Medio centenar de alumnos/as do CEIP Baiñas de Vimianzo, chegaron hoxe venres día 11 de novembro dia de “San Martiño buxainas ao camiño”, despois dunha ausencia de varios anos, a Ponteceso para realizar unha visita guiada ao Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA).

Outra vez Vimianzo visita as nosas instalacións museísticas

Compoñían o grupo alumnos e alumnas de ensino infantil (3-4-5 anos) e de 1º a 6º de primaria (6-a 11 anos) que viñan acompañados polos seus cinco titores Marcos Carballeira, Virginia Santabaya, José M. Santos, Carmen Pazos, Xosefina Fernández e dúas profesoras Carmen Nodar (relixión) e Pilar Blanco ( inglés).

Un grupo, aínda que numeroso, moi disciplinado e moi atento a todo o que alí se expoñía, participando en todo momento das actividades lúdicas planificadas. A duración da visita excedeu as tres horas, aínda sabendo o heteroxéneo do grupo, nenos moi pequenos con mozos adolescentes. A xornada foi espectacular. Como dato anecdótico ao ser o día da buxaina, non faltou como final de festa un “bailado” global de todos aqueles que sabían virar ese artefacto máxico giratorio.

Outra vez Vimianzo visita as nosas instalacións museísticas

Finalmente, desexando agradecer a súa permanencia nesta visita guiada, plasmaron no libro de visitas as seguintes palabras de agradecemento:

“Desde o CEIP. Baiñas queremos mostrar ao MELGA o noso agradecemento polo trato recibido e felicitar a todos os que participan neste labor tan valioso de non perder o noso Patrimonio do xogo e deporte, co noso agarimo. O alumnado do colexio e o seu profesorado. 11/11/22”