Preto de un cento de alumnos do CPI Cabo Da Area de Laxe voltan ao Melga por segundo día en una semana

Si o pasado luns visitáronnos uns oitenta alumnos de primaria e infantil, na súa primeira visita ao Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA), do CPI. Cabo da Area plurilingüe da veciña localidade de Laxe (A Coruña), hoxe xoves 17 de novembro acudiron uns 100 alumnos do mesmo centro, pero nesta ocasión os de 3º, 4º, 5º e 6º (de 8 a 11). anos), para unha visita guiada ao museo situado en Ponteceso. O grupo estivo acompañado polas súas seis profesoras-titoras Cristina Basteiro, Alejandra María Pose, Ana Miranda, Mickael Pose, María Teresa Rodríguez e Mariña Lema, que representaron ao centro durante a visita.

Do mesmo xeito que o día anterior, todos os visitantes dividíronse en dous subgrupos, onde uns realizaron o obradoiro de perinolas (3º e 4º) na biblioteca do Centro Cultural, outros seguiron as explicacións do guía e realizaban os diferentes xogos programados para a sesión lúdica (5º e 6º) dentro do museo. Despois realizaríase a rotación correspondente.

Se a sesión anterior foi curta, esta vez foi aínda menor, xa que o número de participantes era maior, había menos xogos a desenvolver por cada alumno e a dispoñibilidade de tempo que nos propuxera o centro era menor. En todo caso, temos que comprobar que os catro grupos están nunha idade moi propicia para a adquisición de coñecementos e así foi realmente, xa que estaban moi interesados ​​na temática proposta. Magníficos!, aínda que lles faltou moito tempo para gozar do día como eles quixeron. Tamén se sumaron os profesores, comentando que a súa proposta se elevaría ao centro, para poder volver de novo e coñecer así máis as salas de exposicións que aínda estaban por coñecer.

Nesta ocasión os premios foron establecidos por grupos, un premio para 3º e 4º e outro para 5º e 6º. Para o primeiro grupo o campión absoluto foi para Gael Caamaño, de 8 anos  de 3º, e para o segundo grupo, o gañador foi Erik Vigo, de 12 anos de 6º, os dous levaron moito agasallos de xogos tradicionais como unhas trompos, canicas e o xogo de mesa especial 3 en fila, deseñado pola Fundación Suministros LAR e do MELGA.