Un grupo de alumnos de quinto de Infantil do CEIP As Forcadas de Corme visitannos de novo

Onte xoves día 27 de febreiro recibimos no Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA), en sesión matinal de 10,00 a 13,00 h., por segundo ano consecutivo ao mesmo grupo de nenos e nenas do CEIP. As Forcadas de Corme do Concello de Ponteceso, que correspondían ao quinto curso de ensino infantil con idades comprendidas entre os 10 e os 11 anos. Todos eles estiveron acompañados polos seus profesores/ as titores/ as Diego Pazos, Rodrigo López, Olalla Paz, Noelia e Raquel Domínguez.

A xornada transcorreu por leitos normais e bastante áxiles xa que como comentamos devandito grupo nos habían acompañados en ano anterior e todos eles coñecían o recinto museístico. Con todo moitas das cuestións esquecéranselles, outras eran novas e o guía o que pretendeu foi buscar aquelas zonas que o pasado ano non foran postas en coñecemento pola présa de tempo. Nesta ocasión as tres horas pasadas foron intensas e moi competitivas, aínda que non se obtiveron ningunha marca destacable nos xogos practicados.

CEIP. As Forcadas de Corme del Ayuntamiento de Ponteceso

Un grupo altamente disciplinado e moi interesado no que alí se transmitía. Os profesores moi colaboradores e participativos, pois a maioría era o seu primeiro encontro co MELGA. Todos estaban asombrados da magnífica actividade programada e sentindo moito non ir con anterioridade ao mesmo.

En canto aos premios (colección de peonzas) da visita, leváronllos o alumno Asier Carballido de 10 anos e a alumna Paula Suárez de 11 anos que resolveron os problemas de coñecementos sobre a historia dos xogos e deportes tradicionais de Galicia e o mundo.