Un colexio coruñés de récord: Andaina

Hoxe recibimos, por segunda vez en menos dunha semana, ao colexio privado coruñés CPR, Andaina Sociedade Cooperativa Galega, no Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA) de Ponteceso. O grupo compoñíano trinta nenos e nenas de 9 anos de 4º B da ESO do ensino Infantil, que viñan acompañados polas súas profesora titoras Andrea Mañá e María Pardo que exercía de coordinadora da actividade programada polo centro escolar.

Por que un colexio de récord? porque a visita guiada de hoxe, devandito centro docente convértese o que maior número de veces, nun curto espazo de tempo, establecen a súa participación na DÉCIMA ocasión que nos visitan e segundo as súas profesoras «non será a última», pois pensan que a actividade é tan enriquecedora que esperan lograr que todos os ciclos do colexio vexan o noso MELGA na súa cita anual.

Despois de mais de tres horas de visita guiada tanto no seu parte teórica (preguntas-respostas) como no seu parte práctica (xogo-deporte) a xornada matinal converteuse nun gran festival de cultura lúdica. Superaron aos seus compañeiros de ciclo nalgúns xogos pero non acadaron conseguir ningunha marca destacable. A vencedora da visita guiada foi a alumna GRETA de 9 anos, que recibiu de mans do noso director os consecuentes obsequios establecidos.

alumnos del colegio andaina atienden en el museo melga de ponteceso

Museo Melga.

Do museo partiron cara ao Monte Branco para observar a marabillosa panorámica do estuario do Anllóns e a continuación proseguiron cara ao Piñeiral de Balarés para repoñer forzas cun «picnic» e alí seguiron gozando dalgúns dos xogos aprendidos durante a visita guiada na branca area da praia e o monte. Cara as 16;00 horas sairon en autobús cara seu centro docente da Coruña. Outra gran xornada no MELGA.