O MELGA asóciase ao SICTED da Costa da Morte

Entre as 45 novas incorporación ao novo Sistema de Calidade Turístico en Destino (SICTED, ao que está adherido o CMAT (Asociación sen Ánimo de Lucro que integra aos diferentes axentes locais, públicos e privados, coa finalidade de desenvolver o territorio en materia turística), desde hai uns días, o Museo Etnolúdico de Galicia(MELGA) e a Fundación Ricardo Pérez e Verdes, ambas as entidades situadas en concello de Ponteceso (A Coruña), que neste momento canta no seu haber 80 empresas turísticas na Costa da Morte.

Como primeiro acción desta nova organización privada, foi convocar a devanditos 45 primeiros establecementos, para unha reunión no Centro Sociocultural de Bayo -Zas (A Coruña), a ser membro de dereito da devandita asociación, para recibir a primeira formación para mellorar a súa calidade. Manuel Mariño presidente e alcalde de Zas e o secretario da entidade e presidente de APTCM Pepe Formoso foron os encargados de dar a benvida aos novos adheridos entre os que se atopan: casas de turismo, rural, hoteis e pensións, apartamentos, turísticos, albergues, restaurantes, artesáns, comercios de artesanía, empresas de turismo activo, oficinas turísticas e museos. Tamén tomou a palabra a secretaria técnica da CMAT Catherine García, que falou do traballo en rede dos profesionais de turismo, oferta turística e novas oportunidades de colaboración, así como o xerente da consultoría AUTOXIRO Emilio Cuiña, que impartiu os primeiros módulos formativos do SICTED nos que se deu a coñecer a súa metodoloxía e diferentes fases, así como a plataforma de xestión e os manuais de boas prácticas que os establecementos irán implantando durante este ano a través de visitas individualizadas de consultores certificados.

A representación presencial das nosas institucións pontecesás, na devandita xornada de traballo, foi Vanessa Casais, colaboradora do museo, xa que o director do MELGA, non puido desprazarse por motivos de contar ese mesmo día con visitas guiadas ao mesmo.

Como curiosidade debemos sinalar que nestes momentos soamente atópase as nosas organizacións como pioneiras no capítulo de museos ou fundacións. Desde este foro apelamos a que os pequenos e grandes museos ou fundacións que temos na contorna, adhíranse para ser moito máis fortes no ámbito museísticos e coñecernos e sobre todo axuntar esforzos e difusión dos nosos traballos.

Desde esta plataforma, queremos alzar a voz para que Galicia e o mundo coñezamos o noso turismo activo sostido, do gran Patrimonio cultural, gastronómico, turístico e lúdico que posuímos nunha rexión sen descubrir plenamente, como a Costa da Morte. A chamada de atención está lanzada!