Viviana Ortiz Deive de Ponte do Porto dona á Fundación e ao Melga unha gran peza histórica

Este mércores día 3, a Fundación Ricardo Pérez e Verdes, recibiu de dona Bibiana Ortíz Deive, veciña da localidade coruñesa de Ponte do Porto (Camariñas), un cochecito de bonecas de arrastre de madeira e ferro, catalogado ao redor do ano 1918 e que doou á fundación, para a súa próxima exposición, pertencente á súa bisavoa. Como se poderá comprobar na imaxe, é verdadeiramente unha peza de museo dunha clase social moi determinada de principios de século XX.

A localización e xestións para a cesión da devandita peza correspondeu a Miguel Márquez e Carmen Bermúdez, veciños de Ponteceso, que por todos os medios insistiron denodadamente, para que devandito xoguete quedase exposto no MELGA.

Hai que comentar, que algúns doantes aínda remisos ás cesións ou doazóns, pero os que o realizan, comentan: “Sen dúbida, é mellor telo nun museo para que o vexa todo o mundo, que telo no domicilio, deteriorándose e apartado nun recuncho da casa, sen que ninguén o vexa”. Canta razón teñen aqueles que pensan desta maneira¡