O Melga de Ponteceso en O Esto (Cabana de Bergantiños) con motivo das festas do patrón San Ramón

O vindeiro domingo día 01 de setiembre de 2019, en sesión vespertina de 17,00 h. ás 21,00 h., o Museo Etnolúdico de Galicia ( MELGA) de Ponteceso, desprazarase á parroquia Ou Isto do concello de Cabana de Bergantiños, para levar a cabo o primeiro Festival de Xogos e Deportes Tradicionais Galegos, con motivo da celebración das festas do patrón local San Ramón. Dita actividade será patrocinada polo Concello cabanés e pola área de Cultura e terán acceso todos aquelas persoas que o desexen e de forma gratuíta.

Esperámosvos para gozar dunha xornada especial lúdica tanto para nenos/ as, novos e persoas maiores. Estamos seguros que vos divertiredes, sempre que o tempo acompáñenos.