O Melga en ruta de biciclásicas de Pontedeume (A Coruña)

La Peña Ciclista Leboreira de Pontedeume (A Coruña), baixo a batuta do seu presidente e “alma pater” Daniel Cendán, celebrou este primeiro domingo do mes de xuño-19, o “Encontro Clásicas Leboreira. O Roteiro do Polbo en bicicleta clásica”, que este ano cumpriu o seu décimo aniversario, cuxo percorrido foi aproximadamente duns doce quilómetros, estivo deseñada dita roteiro velocípeda, polo paseo marítimo, Esteiro, Breamo, Cabanas, Centroña e polas rúas da municipalidade eumesa.

Ao amencer o día cun clima indeciso, entre choiva, sol e vento, o grupo foi reducido comparándoo con outros anos, pois nos agrupamos cunha vintena de participantes entusiastas da bicis clásicas, que aínda que con tronos e raios, non deixan por alto a cita anual de xuño na bela Pontedeume.

El Melga en ruta de biciclásicas de Pontedeume (A Coruña)

Non se deixaron de observar durante o traxecto dos esforzados ciclistas, o tezo máis grande do mundo, visitado por autoridades de renome como Castelar, Azaña, Valle-Inclán, Emilia Pardo Bazán, etc., a casa da Cultura cunha exposición fotográfica destes dez anos do roteiro, a torre dos Andrade, o Mercado e a praia de Cabanas. Como condición “sine qua non” o grupo utilizaba a indumentaria da época de principios de século, cuestión que os viandantes se sorprendían alegremente, sacando algún que outro aplauso ao seu paso. Por suposto no intermedio do percorrido para repoñer forzas non faltou o polbo, a empanada, o queixo e o marmelo e ao medio día o xantar en Centroña cos callos e a carne asada.

Durante as sobremesas planificáronse as seguinte novas citas: no mes de xullo en Esposende-Aveiro (Portugal), no mes de agosto Ares (A Coruña) e Ferrol, e finalmente no mes de setiembre Sada (A Coruña) e pechando a tempada Ponteceso con motivo das festas da Barquiña. As datas aínda están sen confirmar. Iremos informando.